Το… Milko Cup έγινε έπος

Γράφει εδώ ο Λάμπρος Γκαραγκάνης

Είδα μία φωτογραφία ενός κυρίου να κρατάει ένα χαρτόνι, το οποίο έγραφε πως οι Παναθηναϊκοί Ελβετίας υποστηρίζουν τον Ολυμπιακό. Συγνώμη που θα βγω από τη γραμμή των “μπράβο”. Συγνώμη που θα διαχωρίσω τον εαυτό μου από την πεπατημένη της δημοσιογραφικής ιδιότητάς μου, για να είμαι αντικειμενικός και να έχω καλές δουλειές. Μεγάλωσα με την απαξίωση του Ευρωπαϊκού του Ντομινίκ και του Στόγιαν. Μεγάλωσα με την απαξίωση του έπους του 1996. Ημιτελικά Champions League, ε; Μεγάλωσα με την απαξίωση του… Τσούκου-Τσούκου Μπολ, που έφερε το Euro 2004. Μεγάλωσα με το τσιτάτο “πορείες κάνει η ΚΝΕ”. Είδα τον Παναθηναϊκό να διαλύεται από την προπαγάνδα αυτή. Να περνάει σε παρακμή, με ευθύνη και εντός των τειχών. Να χάνει τίτλους. Να χάνει έσοδα. Αίγλη. Άκουγα πως ο μοναδικός τελικός που έχει παίξει ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα στην Ευρώπη είναι λόγω της τότε “πολιτικής κατάστασης”… Βίωσα την απαξίωση παικταράδων του Παναθηναϊκού, ενώ έπαιρναν Πρωταθλήματα οι… Τάσοι Πάντοι (δεν έχω τίποτα με τον παίκτη, ίσα – ίσα υπήρξε, αγωνιστικά, τίμιος σε απόδοση). Τώρα, ξαφνικά, το… Milko Cup έγινε έπος και η μεγαλύτερη πορεία ελληνικής ομάδας… Τώρα η απαξίωση των 1.738 τίτλων του Παναθηναϊκού, από τρόπαια σε Πρωταθλήματα Μπεμπέ και Κ5, έγινε λατρεία για μία, όντως, σημαντική επιτυχία Κ19. Για να μην το κουράζω. Για τους πιτσιρικάδες του Ολυμπιακού μπορώ να χαρώ, πχ, σε προσωπικό επίπεδο. Υπάρχουν γονείς από πίσω, που κοπίασαν για να δουν τα παιδιά τους να προοδεύουν. Μακάρι να με αξιώσει ο Θεός να ζήσω κάτι ανάλογο με τα δικά μου παιδιά. Από εκεί και πέρα, για να σε σέβομαι πρέπει να με σέβεσαι. Για να μη σε απαξιώνω, πρέπει να μην με απαξιώνεις. Για να χαρώ με τη χαρά σου, πρέπει να χαίρεσαι με τη δική μου. Δεν θα γράψω κάτι, για να φανώ mainstream και αντικειμενικός. Είμαι υποκειμενικός και αγαπώ με πάθος αυτό που υποστηρίζω. ΟΤΑΝ και ΑΝ το σεβαστείς, ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ. Στο αθλητικό κομμάτι, με ενδιαφέρει, πλέον, ΤΟ ΝΤΑΜΠΛ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, Η ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ και Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ. Δεν ασχολούμαι καν με το τι κάνει ο απέναντι, όποιος και αν είναι ο απέναντι…

πηγή